SERDECZNIE WITAMY NA STRONIE SP2 W TUSZYNIE :)

Aktualności

14 kwietnia 2020 11:29 | Aktualności

INFORMACJA O REKRUTACJI DO KLAS I

INFORMACJA O REKRUTACJI DO KLAS I

W ROKU SZKOLNYM 2020/2021

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W TUSZYNIE

 

Szanowni Państwo Rodzice i Opiekunowie,

W celu zapisania dziecka do klasy I w naszej szkole w roku szkolnym 2020/21 prosimy o wykonanie poniższych czynności do dnia 27 kwietnia 2020:

  1. Pobranie ze strony szkoły WWW.sp2tuszyn.superszkolna.pl zakładka REKRUTACJA 2020/2021  odpowiednio karty zgłoszenia (dla dziecka zamieszkałego w obwodzie szkoły) lub wniosku (dla dziecka spoza obwodu) wraz z dotyczącymi Państwa załącznikami.
  2. Rodziców i Opiekunów dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego lub dzieci bez orzeczeń, które chcą uczęszczać do oddziału integracyjnego prosimy o dołączenie dokumentu „Prośba o przyjęcie dziecka do oddziału integracyjnego”.
  3. Wypełnione dokumenty (lub ich skany albo czytelne zdjęcia) należy przesłać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@sp2tuszyn.pl

UWAGA!

Sekretariat w szkole z uwagi na przetwarzanie danych osobowych musi korzystać z właściwego dla tego celu programu 7-Zip by w sposób bezpieczny/zaszyfrowany. Po zainstalowaniu w/w programu wypełniony  plik  przygotowujemy w następujący sposób:

  1. prawym przyciskiem myszy wybieramy  - 7-Zip;
  2. następnie wybieramy – dodaj do archiwum;

W poleceniu „Szyfrowanie” należy: wprowadzić hasło/ oraz wprowadzić ponownie hasło. W następstwie tych czynności utworzony zostanie spakowany plik o tej samej nazwie. Utworzony w ten sposób i przesłany do nas plik otwierany będzie tym samym hasłem. które Państwo nadaliście.

  1. Nadane przez Państwa hasło należy podać nam  telefonicznie, dzwoniąc pod nr 881 775 218 w dni robocze w godz. 8-16. Tylko w ten sposób będziemy mogli otworzyć Państwa dokumenty.
  2. 5.      Na własną odpowiedzialność można przesłać wypełniony i niezaszyfrowany plik na pocztę elektroniczną sekretariatu.
  3. Wszystkie wysłane drogą elektroniczną dokumenty zostaną przez nas wydrukowane i po powrocie do szkoły przez Państwa podpisane.
  4. W wyjątkowych sytuacja możliwe jest doręczenie wydrukowanych, wypełnionych i podpisanych dokumentów do specjalnego pudełka, umieszczonego w siedzibie szkoły (ul. Poniatowskiego 11, Tuszyn) we wtorki i piątki w godz. 9-12, wejście w budynku dawnego gimnazjum.

Prosimy włożyć dokumenty do koperty, dokładnie ją zakleić, a następnie z zachowaniem wszelkich środków ostrożności doręczyć je do szkoły, zadzwonić i poczekać za drzwiami na sygnał od pracownika, że widzi Państwa i odbierze kopertę, gdy Państwo wyjdziecie.

  1. Istnieje także możliwość wysłania wydrukowanych, wypełnionych i podpisanych dokumentów pocztą tradycyjną na adres: Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Poniatowskiego 11, 95-080 Tuszyn, z dopiskiem na kopercie „Rekrutacja 2020/2021”.
  2. Rodziców i Opiekunów dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego, zainteresowanych oddziałem integracyjnym prosimy o kontakt telefoniczny 881 775 218.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt mailowy sekretariat@sp2tuszyn.pl lub dyrektor@sp2tuszyn.pl lub telefoniczny 881 775 218 w godzinach pracy szkoły. Pomożemy Państwu rozwiązać ewentualne trudności.

Prosimy o zrozumienie – najważniejsze   w tej chwili jest zdrowie nas wszystkich – stąd takie rozwiązania, które mają nas chronić. Prosimy się nie bać drogi elektronicznej – nie jest trudna, razem sobie poradzimy.

Przeczytano: 258 razy. Wydrukuj|Do góry