Dwóch mężczyzn i dwie kobiety w strojach kucharzy. W dłoniach trzymają akcesoria kuchenne - tacę oraz dużą drewnianą łyżkę.

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z OBIADÓW W STOŁÓWCE SZKOLNEJ

Obiad składa się z zupy, drugiego dania i napoju. Koszt jednego obiadu wynosi tylko 6,00 zł.

Z obiadów mogą korzystać uczniowie, których rodzice wypełnili "Deklarację korzystania z obiadów" i złożyli ją w wersji papierowej u kierownika świetlicy, wychowawcy, intendentki (patrz DOKUMENTY DO POBRANIA I EDYCJI).

Koszt obiadów w miesiącu wrześniu wynosi 90 zł.

Przy dokonywaniu płatności za obiady, prosimy o wpisywanie aktualnej klasy, do której dziecko uczęszcza w danym roku szkolnym.

W przypadku nadpłaty i konieczności uruchomienia procedury związanej ze zwrotem za obiady, prosimy o kontakt w sprawie płatności.

Należność za obiady (w tym zaległości) należy wpłacić na konto bankowe szkoły najpóźniej do 12 każdego miesiąca.

Przelew należy opisać wg poniższego wzoru:

Nazwa odbiorcy: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Tuszynie
Numer rachunku bankowego: 75 1240 3451 1111 0010 6146 2673
Tytułem: imię i nazwisko ucznia, klasa, miesiąc, za który wpłata jest dokonywana.

Spóźnienie w uiszczeniu odpłatności dłuższe niż 1 miesiąc spowoduje wykreślenie z listy osób korzystających z obiadów w stołówce szkolnej. Nie zwolni to jednak rodziców/opiekunów od uregulowania zaległości w płatnościach.

Informacje o nieobecności dziecka w szkole należy zgłaszać do godziny 8:30 w sekretariacie szkoły tel. 42 614 39 86 lub u Intendenta tel. 42 211 10 35.

Stała rezygnacja z korzystania z obiadów powinna być zgłoszona na piśmie "Rezygnacja z obadów w szkole" (patrz DOKUMENTY DO POBRANIA I EDYCJI) u Intendenta lub u Kierownika świetlicy z tygodniowym wyprzedzeniem.

Informujemy, że w przypadku powstania nadpłaty za obiady rodzice/opiekunowie prawni mają możliwość otrzymania zwrotu po uprzednim wypełnieniu formularza - "Wniosek o zwrot nadpłaty za obiady" (patrz DOKUMENTY DO POBRANIA I EDYCJI).